sobota, 15 czerwca 2013

#9 KRÓTKIE IMAGINY 7! ♥

#1 *Idziesz na randkę z Zaynem i podczas gdy schodzisz na dół po schodach, to chłopcy patrzą na ciebie w ten sposób.*

 



#2 *Niall macha Ci na pożegnanie, zanim wejdzie na scenę.*





#3 *Kiedyś, zanim Harry został gwiazdą, byłaś jego dziewczyną, ale on zostawił Cię dla kariery. Teraz jesteś dziewczyną Liama*
>>Reakcja Harrego, gdy mówią w telewizji o tym, że spotykasz się z Liamem<<

 



#4 Louis: *udaje inny głos* Moja dziewczyna jest lepsza od dziewczyn chłopaków, robi mi śniadanie ha ha ha.

 



#5 Tweet Zayna: Moja mała baletnica miała dzisiaj swoją pierwszą sesje zdjęciową i [T.I] i ja nie mogliśmy pomóc, ale mieliśmy łzy w oczach. Nasza córeczka nie już jest małym dzieckiem :( Ona naśladuję swoją matkę chrzestną @DaniellePeazer! xx






#6  Harry : Mam ochotę na...
Ty: Kino?
 Harry: Nieee...

 

 Ty: Spacer?
Harry: Nie, nie na to.



Ty: Hmm... Na pizze.?
Harry: Po pierwsze: Co to ja Niall jestem, że tylko o jedzeniu myślę? A po drugie to... Hahahahaha nie.



Ty: No to nie wiem. Poddaje się. Powiedz mi.
Harry: Mam ochotę na Ciebie.





#7
Ty: Zayn ile wczoraj wypiłeś? 
Zayn: Jeden, może dwa kieliszki...

  
 Ty: Zayn, powiedz prawdę.
Zayn: Sugerujesz mi, że kłamię?
 
Ty: Tak.
Zayn: Czemu?
Ty: Bo położyłeś się na podłodze krzycząc: 'Jack, come back', później złapałeś kota Harrego i pytałeś go co zrobił z Mufasą, następnie wlazłeś do szafy i pytałeś gdzie jest Narnia, po czym zabrałeś pierścionek Daniell mówiąc "Frodo, musimy zniszczyć ten pierścień', później dałeś swoja skarpetkę Liamowi i powiedziałeś 'Zgredku, jesteś wolny'. Następnie zapytałeś się mnie czy jestem wolna, a jak wracaliśmy do domu to złapałeś się kratki ściekowej krzycząc: 'Za co wyście mnie zamknęli?!', a i jeszcze jedno jak wróciliśmy już do domu, to zacząłeś po nim biegać i krzyczałeś, że znalazłeś wioskę smerfów. 
Zayn: Kocham Cie.
   


 #8 *Zayn zapytał się Ciebie czy pójdziesz z nim na randkę. Zgodziłaś się.*
>>Jego reakcja<<:

  


#9 Ty: Liam zdradziłam Cię...
Niall, Liam & Louis:

  

Ty: Debilu! Ja tylko żartowałam!
Liam: Nigdy więcej tego NIE rób.

  

 
#10 * Niall układa dla ciebie piosenkę.*

  

*Ale nie za bardzo mu to wychodzi...*
 

Piszcie w komentarzach, który imagin najlepszy♥ xx

Pozdrawiam
Maalikowaaa♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz