piątek, 14 czerwca 2013

#7 KRÓTKIE IMAGINY 6! ♥

#1 *Redaktor przeprowadza wywiad z chłopcami. Zayn strasznie się nudzi. Nagle redaktor zaczyna mówić o Tobie.*
Zayn:





#2 *Jesteś dziewczyną Harrego. Chodzicie razem po mieście. Nagle spotykasz kolegę, z który dawno się nie widziałaś i mówisz do Loczka, że chcesz chwilę pogadać z kolegą*
Harry: >>  Harry odchodzi kilka kroków dalej, po czym odwraca się i mówi do Twojego kolegi<< One jest moja! TYLKO MOJA! Obserwuje Cię!






#3 *Stoisz za redaktorem na wywiadzie.*
Redaktor: Jest jakaś specjalna dziewczyna w Twoim życiu?
Niall: Może *patrzy na Ciebie*



 ♥

#4 *Zayn specjalnie dla Ciebie uczy się grać na gitarze*





#5 Twój tweet: Mój chłopak na pewno kocha pomidory! Lunch z @Real_Liam_Payne, @DaniellePeazer i mój Boo Bear @Louis_Tomlinson.

 



#6 *Louis stoi na palcach, gdy robisz sobie z nim zdjęcie, bo chce żebyś go widziała wysokiego i męskiego.*







#7 *Narzekasz do chłopców, że żaden chłopak Cię nie chce.*
Reakcja Harrego:

  




 #8 *Kilka dni temu Ty i Harry się pokłóciliście i dzisiaj chłopcy pytają się czy nadal jesteście razem.*
Harry:
 



#9 Redaktor: Nie jestem pewien, czy jesteś tego świadomy, ale [T.I] otrzymała ostatnio dużo hejtów, dlatego że jesteście razem...
Niall:
Mówisz poważnie? To naprawdę mnie wkurza, bo ją kocham. Czy tak trudno to zrozumieć ?
 image




#10 *Harry jest DJ w klubie i cały czas patrzy na Ciebie.*
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz