piątek, 14 czerwca 2013

#6 KRÓTKIE IMAGINY 5! ♥

 #1 Ty: Kochanie! Zrobiłam obiad!
Harry : Jadalny?
Ty: Tak!
Harry:





#2  *Liam uczy Nialla wolnego przed waszym ślubem.*




#3 Ty: Liam no ruszaj... Pokarz (imię dziecka) jak to się robi. 
Liam: Nie mam ubezpieczenia...







#4 *Wchodzisz do kuchni. Wszędzie rozsypana jest mąka.*
Ty: Niall co tu się stało?


Niall: Eeemm... robiłem plaski....



#5 *Mówisz z pełną buzią* Zayn kocham cie!♥
Zayn:




#6 Dziecko: Mam cukierka!
Louis: A ja mam tyłek, za którym szaleje 12 milionów nastolatek...



#7 Ty: Harry gorąco mi..
Harry:



Ty: Debilu! Posrało Cie?! 
Harry: * W myślach Harrego* /wygląda zajebiście/




#8* Harry jest w trasie. Przysyłasz mu tą wiadomość podczas koncertu.* 
Ty : Przepraszam ale to koniec... Nie umiem tak dalej... Bez ciebie, twojego dotyku, ust, głosu... Zapomnij o wszystkim tak będzie lepiej... 

*Harry po przeczytaniu wiadomości* :


*Po paru minutach przysyłasz kolejny: Nie martw się o dom... Wyprowadzę się jeszcze dzisiaj... Wyjadę z Londynu... Na zawsze *

Harry:


Zayn: Harry, wszystko OK?
Harry: Nie. Nic nie jest OK...
*Harry zbiega ze sceny*


#9 Ochroniarz: Harry poznaj moją siostrzenice (T.I).
Harry: Hi... 



#10 Ty: To powiesz mi jak to było z tym Kevinem?
Lou:

4 komentarze:

  1. Przepraszam, za białe tło w tym poście, ale coś się zepsuło i nie mogę tego naprawić :C

    Pozdrawiam
    Maalikowaaa♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Piszesz bardzo fajne imaginy ale czy to aby na pewno w 100% tylko twoje???

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie to tak kraść czyjeś imaginy? XD

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie to tak kraść czyjeś imaginy? XD

    OdpowiedzUsuń