poniedziałek, 10 czerwca 2013

#5 KRÓTKIE IMAGINY 4! ♥

1) *Jesteś przyjaciółką Harrego. Bardzo podobasz się Liamowi. Harry postanowi was ze sobą poznać.*
Ty: Hej!
Liam: Hej! Jestem *spogląda na koszulkę* Liam.








2)  Lou: (t.i) powiedziała mi że mnie kocha ...
Zayn: Coś Ty powiedział?! MILCZ!








3) Redaktor: Harry, czy wyobrażasz sobie swoje życie bez [T.I.] ?
 Harry:








4) *Wygłupiasz się z Lou. W końcu Louis utkwił w kuli.*
Louis: Ko... Kotku!







5) Redaktor: Co najdziwniejszego działo się w autobusie?
Louis: Cóż, kiedy zobaczyliśmy Harrego, który tańczył, gdy był na Skype z [T.I.]...
Harry:



 ♥


 6) Redaktor: Zayn, czy to prawda, że  Twoja dziewczyna ma na imię [T.I.]?
Zayn: Tak to prawda. Ona jeste niesamowita...

 
Harry: O patrz [T.I.] tam stoi!
Zayn: Hej kochanie!







7) Twój tweet: Pakuję się, bo jadę zobaczyć moich rodziców w stanach i kiedy poszłam włożyć ubrania do walizki, zobaczyłam tam śpiącego @NiallOfficial. Szkoda, że nie mogę go zabrać ze sobą. 2 tygodnie to bardzo długo :( xx

 






8) Tweet Hazzy: Upiekłem ciasto dla [T.I] i zobaczyłem, że nasza księżniczka- Darcy, spróbowała kawałek, zanim mama zauważyła hahaha xx

 






9 )Niall: Hej kochanie, to tylko krótkie przypomnienie, że Cię kocham i tęsknię za tobą jak szalony. Ale obiecuję, będę w domu niedługo, być może szybciej niż myślisz.

     






 10) Ktoś: Chłopaki, [T.I] jest tutaj!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz